Utvecklingssamtal

Idag gick jag upp helt vanligt och hade tänkt att packa ner pannkakor och sylt till idrottsdagen på ip. Men så blev det ju inte direkt... Jag hade ont i halsen och var snorig, så jag kände att en dag att springa ute i blåsten och kylan skulle vara väldigt fel ;) Halsen är bättre nu, men knappast näsan!
Idag hade jag utvecklingssamtal, och det gick jag i alla fall på med mamma. Rebecca (min storesyrra) stannade självklart hemma, och det med Elliot (lillebror) och katten Ssk såklart. :) det gick jättebra på utvecklingssamtalet och jag behöver nog inte oroa mig för någonting just nu. :) Men jag kanske måste komma på vrför Engelska är så GRYMT tråkigt. :P
Jag har kommit på en sak. Jag tycker att ord med 4 konsonanter i rad är häftigt, och det finns det ju i ordet utvecklingssamtal. Utvecklignssamtal. Haha :)
Idag ska jag väl bara vara hemma och städa, för imorgon kommer min låtsaspappas mamma och syster att komma hit ifrån England, och då måste det ju vara fint  ;)
Imorgon kanske jag ska gå på bio med min moster Anna. Vi vill se ''17 again'' med Zac Efron. Egentligen gillar jag inte honom, men filmen verkar ju bra
 Veronica

Kommentarer
Postat av: becky

veronica tänk på att välja kategorin "veronica" när det är du som skriver :p

2009-05-15 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0