Skott :P

Hejhej! Nu sitter jag viddatorn (uppenbarligen). Fast i och för sig kunde jag ju ha bloggat från mobilen... Men det gör jag aldrig :P Idag hade ju vi sovmorgon till kvart i tio. Det var jätteskönt. Jag sov ända till åtta, och då brukar bussen ha 10 minuter kvar till skolan :P
Vi hade jättejobbigt på idrotten, för vi stretchade rumpan och benen. Sen sprang vi runt och sen spelade vi fotboll. Tråkigt :(
När jag kom hem så gick jag ut med Paul, Becca och min kusin Jesper. Paul hade med sig en luftpistol, så vi gick upp på berget opch sköt burkar :P


Jeppe och Paul började :P

Sen fick jag köra, och anledningen till att jag ser så patetiskt ut är att jag siktar noggrant (ändå träffade jag inte en enda gång....). Det är nog snö som är med på bilderna, för det har snöat typ sen 1 idag :P

Rebecca tog ett kort på mig, och det här är det första kortet på min hem-stickade mössa som e på bloggen. ;)
Jag håller på att sticka benvärmare, men det första blev så dålig, så jag funderar på att göra om det till en väst :P
Nu måste jag lämna min vackra dator ifred. Godkväll, amen.
P.S. Jag har en spännande nyhet jag ligger och håller på...
Veronica

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Fotboll är trist. :S

2009-11-04 @ 20:26:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag VILL höra en spännande nyhet!!!

Puss Anna

2009-11-05 @ 09:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0