Helg :)

Nu har jag kommit hem för skolan för en stund sen. Var nyss ute med återvinningen och samtidigt träffade jag min kompis :) När jag kom hem lekte Elliot restaurang, såp jag gick dit och åt pizza. Inte gott, men plastigt! Haha :P
Idag hade vi bild i skolan, och det är jätteroligt! :D För ett tag sen gjorde vi små hus i lera, och nu håller vi på att bygga en liten värld på plankor. Jag, Alicia och Greta bygger tillsammans. Min del av världen är en vulkanby, Gretas är en svampvärld, och Alicias är en skog. Jätteroligt är det faktiskt!
Igår var ju jag och tog spruta mot livmodehals cancer. Det gick faktiskt förvånandsvärt bra. Det kändes INGENTING först, men sen gjorde det lite ont... Mer ska jag nog inte säga, för det finns ju dom som är spruträdda, precis som jag ;)
Idag fick vi en lapp i skolan om vaccinet mot svininfluensa. Man får inte ha tagit sprutor på 2-4 veckor (beroende på vad det är för vaccination), och det har ju jag. Och jag har dessutom en av mina sprutor kvar, och första gången var det så att man inte fick ha tagit någon annan slags spruta dom senaste tre månaderna, och det har jag ju då. Men jag vet inte om det bara var så på den första  sprutan, så jag måste ta och kolla upp det ;)
Imorgon ska jag med Rebecca och Paul hem till Paul och sova där. Jag ska träffa Alicia då, för hennes pappa bor där. Sen när jag kommer hem på söndag så kommer jag att lägga upp lite trevliga bilder på vad som har hänt ;)
Men så länge så lägger jag upp en annan bild. Det är Rebecca, jag, Elliot, Jessica och Molly. Jag ser ganska konstig ut menmen... Molly ser ut som en riktig liten trolluinge! O Elliot e tjockis<3 Haha :P

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0