Hemma!

Hejhej. I lördags kom jag hem från småland. Det finns ett par ord för hur det kändes utomhus; avskalat, grått, fel.
Om man är i Småland ska det vara sommar!! När jag gick ut tänkte jag jättemycket på sommaren och vad jag gjorde. Jag satt uppe i trädet och åt körsbär. Jag gungade, jag badade i sjön och i poolen, jag var med mina kompisar.   Nu klättrade jag upp i trädet, men där fanns det inget att äta. Jag kollade på svackan där poolen hade stått, men där var det tomt nu...
Men! Jag träffade Maja och Tom! På tisdagen hade vi en halloweenfest, opch det var jättekul! Jag kommer att lägga upp bilder från det på bloggen snart! :D
Vi cyklade, men det var KALLT! Jag och Molly gik hem till Maja och Tom två dagar, och vi hade jätteroligt! Vi körde mörka rummet och så. ROLIGT! :D
I lördags kom jag alltså hem, och då åkte jag till pappa med en  gång. Han har inte internet på sin dator ännu, så där kunde jag inte blogga. På söndagskvällen kom jag hem, och då städade jag mitt rum hela kvällen. Och igår var jag hos Greta hela dagen. Och så idag så har jag varit med Lollo. Det är ALLDERLES för lite nu när vi går i samma klass, och vi måste verkligen göra mera saker tillsammans!
Vi slutade en timma tidigare än Lollos klass, så jag satt uppe vid lärarrummet och stickade lite. Typ alla lärare bara; oh, vad stickar du? Det var till och med en som kom fram och satte sig hos mig, och en sa att jag borde öppna en affär med stickade saker. HAHA, pinsamt! Sen när Lollo kom så åkte vi hem. Vi kastade i oss lite pannkakor, och sen efter 10 minuter var vi tvungna att åka till min gitarr. Jag tycker att det var trevligt att Lollo var med där :)
Sen nu för typ en timma sen åkte Lollo hem till sig igen...
Då satte jag mig och stickade lite. Det tycker jag var trevligt :) Jag håller på att sticka rosa benvärmare. Jag har stickat klart den ena, så nu håller jag på och virka på en kant som är blå och grön.
Imorgon har vi ingen biologi, så vi börjar kvart över 10, jag är överlycklig :D
Men nu ska ja virka lite till. Jag bloggar nog imorgon :) Hejdå :P
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0