Jul!

Hejhej! Idag gick jag som vanligt till skolan. Vi skulle ha en diagnos på morgonen, men våran mattelärare var inte där, så då blev jag glad :)
Vi hade också syslöjd idag. Jag frågade min fröken varför det blir så konstigt när man maskar av stickningen. Hon gav mig ett bra svar och jag ska alltså därför INTE göra en väst. Jag sprättade upp lite och maskade av igen.
Efter skolan så kom jag hem och efter ett tag åkte jag, mamma och Jessica till sjukhuset, för jag och Jessica vaccinerade oss mot livmoderhals cancer. Dret kändes lite, men den här gången blödde det ingenting. Det var min andra dos, så jag har en kvar nu. Jag vill vaccinera mig mot svininfluensa också, så jag slipper den sjukdomen ;) Fast blä, jag hatar sprutor!!
Idag var jag på kören, och vi började träna in låtar till lucia och till julmarknaden. Det slår mig att det bara är en månad kvar till december (och veckorna går ju jättesnabbt känns det som!), och då är det dessutom julafton! Så det är alltså inte så fasligt långt kvar till jul, och alltså inte heller min spännande överraskning som kommer att äga rum på jullovet! Haha, det är så fruktansvärt roligt att hålla på hemligheten :P
Nu måste jag... Virka, tror jag ;)
Ha det bra!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Varm choklad är också gott. Fast jag är teberoende så jag måste ha det.

2009-11-05 @ 22:58:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0