Kläder


Hej! Vet att jag inte har bloggat på länge... Men jag har faktiskt mina anledningtar! Jag skulla lägga pp bilder på kläderna jag fick av momor. Hann aldrig riktigt... Men nu har jag gjort det :) har däremot fått ännu mer kläder, så jag måste lägga upp bilder på dom också. Skulle tro att det kommer på onsdag ;)
Som ni kanske ser så hade jag lite problem när jag skulle klippa bort mitt huvud på den översta bilden, menmen...
Den första bilden är en helt vanlig tröja... Den andra är en svart långklänning som jag piffade upp med mitt gröna bälte (:P) Den sista är faktiskt en kjol. Men (haha) den funkar :P
Nu ska jag snart sova, så jag kan tyvärr inte blogga mera :( Men lovar att blogga imorgon ;D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0