Längtar!

Hej... Här kommer ännu ett kort och tråkigt inlägg! Skoldagen gick idag ganska så snabbt, men sen satt jag med läxor efter skolan. Två matteläxor, fysikläxa, kemiläxa, soläxa, spanskaläxa och engelskaläxa har jag att göra! Kemin, lite av matten och so:n har jag gjort. Och så fysiken, har nämligen prov imorgon :P
Hockeyn har börjat, så jag ska gå och kolla på den snart :P
På onsdag ska jag och Alicia sova i mormors hus, för hon åkte till Thiland i lördags. Ska bli jättekul, och jag längtar massor! :D <3
Har just badat Ellioten, och repat upp hela min stickning. :( Stickade nämligen en grej som an sätter på vagnen så att det är varmt och gossigt där man håller, men sen fick jag reda på att vi ska slänga vagnen :( Så nu ska jag sticka en brun mössa istället :P
Men nu ska jag som sagt kolla på hockey! Adjöken frökens!
Veronica
P.s. Go, go, go SSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0