Måndag

Hej. Idag har jag som vanlitgt varit i skolan. Inte roligt :( Men man måste ju. Vi hade fysik, so och matte, och den här och nästa vecka kommer vi ha prov på varenda en. har faktiskt pluggat på So:n lite. Den är på fredag. Imorgon har vi matteprov. Hur pluggar man egentligen till ett matteprov?
Svar: Det går inte.
Men jag oroar mig faktiskt inte så mycket för det. det sitter ganska bra ;)
Idag har jag varit hemma hos Greta. det var trevligt.


Tänkte att det var på tiden att lägga upp bilder på mina puddingar!!
Ssk ser lite skraj ut... haha <3
Så söta :D
Nu ska jag måla naglarna tror jag.
Bloggar i
Imorgon.
P.S. Får tillbaka min mobil imorgon :D
Veronica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0