Mc Donalds och en spruta

Idag åt jag på Mc Donalds på lunchen. SÅ GOTT! hann dessutom köpa deo, så det är
glad över ;)
Tyvärr... Det blir inga bilder på kläderna idag... Har inte hunnit fota dom. Har näligen haft fullt upp sen jag kom hem. Har pluggat massor på SO:n. Jag tror att det kommer att gå ok ;) Sen på fredag när vi har haft provet måste jag omedelbart ta hem mina fysik böcker, och plugga på nästa prov. JOBBIGT!
Jag kommer att lägga upp bilderna så fort jag hinner. ;)
Idag tog typ alla svin-sprutan i skolan. Jag fick inte, för jag har tagit en annan spruta för typ 2 veckor sen. Jag ska istället ta sprutan om en vecka på en främmande skola. Haha :P
Nu ska jag köra Zumba med Rebecca, önska mig lycka till :P
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0