Mobil :D

Hej! Nu sitter jag (som ni kanske redan listat ut) vid datan. Idag har varit en hysteriskt bra dag! Jag har nämligen fått tillbaka min mobil. Nej, ännu bättre, jag har fgått en ny! Förmodligen gick mobilen in te att laga... Min försäkring hade gått, ut, men ändå behövde vi inte betala! :D Jag är så glad :)
Vi hade matteprov idag. det gick faktiskt bra :D Nu är jag helfokuserad på SO:provet på fredag. Idag på SO:n kollade vi lite på en film som heter Troja. Det var en trevlig för den, för den var baserad på myterna, och handlade om det vi har läst om i skolan.
Imorgon ska jag, Greta och Alicia ner på stan och äta på Donken på lunchen. Ska bli trevligt :) Om jag hinner så ska jag springa och köpen ny  deoderant okså för mn är slut sen imorse :P
Just nu sitter jag och Becca och äter chips och dricker cola. Sen ska vi träna :) Haha :P lyssnar dessutom på The Conversation med Motion City Soundtrack. Fin :)
Ja. Det är väl bäst att jag tränar upp chipsen och fikat sen igår ;)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0