New Moon

Jag vet att jag inte har bloggat på länge!! Tänkte mig helt enkelt inte för... I tisdags orkade jag inte blogga, i onsdags sov jag hos mormor, igår var jag borta heladagen. Men nu bloggar jag! :D Nu kanske ni vill veta vart jag var igår? Jag var på Heron City med Nelly, Natalie och Lovisa och kollade på New Moon. Den levde VERKLIGEN upp till mina förväntningar. Den var helt suverän! Jag längtar redan tills nästa film kommer ut på bio!!

Ja... Det är det som jag har gjort. Har dessutom fått tillbaka so:provet och matteprovet. Når målen i matte och so med god marginal. Haha :P
Om bara två dagar är det första advent! Ka ni tänka er? Det känns förtfarande som oktober... Tiden går snabbare än man tror!
Nu måste jag borsta mina tänder ;)
Förresten är jag arg att Tove gick vidare idag. Det gillas inte!

Ser ni hunden på månen? HAHAHA, skrattretande!!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0