NO FYSIK!

NO FYSIK! NO TEKNIK! NO BIOLOGI! NO KEMI! Det vore skönt... Idag hade jag kemi och det var SJUKT tråkigt :( Fick tillbaka våra fysik prov, gick ok. Jag avskyr verkligen fysik!


En bild för att förklara hur jag känner... Är dessutom är jag arg på matte och svenska lärarna, för om dom inte kommer på 15 minuter ska man få gå, men dom tvingade oss att gå in efter 17 minuter. ARG!!!
Idag har jag tyvärr varit i skoloan och sen har Greta varit här. Hon ska hem om typ 5 min. :(
Jaja, har faktiskt inte tid att blogga. Ska gÅ :p
Trevligt måndagsmys!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Becky

Rudolfina, vänta bara. 2½ år kvar sen behöver du aldrig någonsin tänka på nåt av de där ämnena! lite naturkunskap i gymnasiet som är aslätt typ biologi :) och sen noo more i resten av ditt liv, och ingen mer matte heller. så håll ut ;)

2009-12-01 @ 02:35:11
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0