Smycken och sånt

Hej! Idag har jag inte så mycket att blogga om idag, så jag tänkte bara skriva upp liute småsaker :P
I helgen var ju jag upe i Stockholm, och då gick vi in på Ur Och Penn. Jag köpte ett halsbvand och två par örhängen. Jättefina var dom! Jag kommer att lägga upp bilder på dem, men Becca har kameran just nu :P
Förra veckan fick jag massa kläder av mormor. Det jag sparade var ett grönt linne, en svart klänning, en svart kjol, en skum (men fin tröja) och två sånna där tunna man har över tröjorna. Jag ska lägga upp bilder på allt det pockså, men som sagt har Rebecca kameran :P
Jag har en till hemlighet nu! Haha :P Båda två kommer ni att få veta på jullovet, och jag hoppas att ni kommer bli glada för min skull :P
Nu så ska jag lyssna på musik och sånt.
Glöm in te att det är Desperate Housewives på femman klockan 9 ikväll! :D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0