Stan!!

Hej igen! Sitter vid datan nu, men snart ska jag gå med återvinningen och sen ska jag gå ner på stan med Jamie och Elliot.
Igår var det idol. Kollade ni? :) jag kollade i alla fall, och jag är inte glad. Tove skulle åkt! Fast egentligen var det ju rättvist att Reza åkte ut, men ändå...
Idag kommer Molly att komma hit, men jag vet inte riktigt när. Är sugen på att gå ner på stan och kolla på bio ikväll, men dom har lagt våran bio... Anna kunde inte riktigt gå på bio idag, så vi har flyttat upp det tills nästa vecka. Nu har vi skutit upp det i månader, men nästa vecka SKA vi! :P Får väl kolla på Robinson med na bara. SÅ ROLIGT ATT DET STARTAR IGEN! ;D
ja, det är bäst att jag går nu, men förmodligen bloggar jag senare :)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0