Underbara helg!

Hej! Det är något fel på datorn just nu... Det är nämligen ingen sån där ''blinkande stapel'' så man ser inte vart man är. STÖRANDE!! Igår ick jag ju som sagt in i den nyöppnade affären nere på stan och köpte deo. Här är bebisarna! (ytterst ironisk)


I onsdags så skulle jag ha köpt en sån där blå, men det fanns inga såna. Det fans inga Rexona Music heller, så jag var tvungen att köpa den rosa, trots att den luktar minst gott. Den gröna köpte jag alltså igår. Luktar man :) (Positivt)
Den blåa luktar godast, men den är slut. Dessutom har den finast flaska, för den köpte jag på Coop Forum. Farmor sa att jag fick ta vad jag ville i affären, och jag tog en deo :)

Då var det ÄNTLIGEN helg! Det kommer dessutom att bli en riktigt bra helg, för ikväll är det Idol, imorgon är det Robison, och imorgon ska jag dessutom gå på bio med min moster Anna. Är jättespänd på Robinson ;D
Vem ska åka ut ur idol, tycker ni? Jag tycker Tove, men jag tror Reza!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Oj! Det var ofta :D

Tack för tipset söt! <3

2009-11-20 @ 17:23:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Becky

haha du måste nog vara den första personen som lyckats skriva ett helt inlägg om deodoranter:P:P

2009-11-22 @ 21:18:18
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0