Bro

Hemma från skolan. ÄNTLIGEN!
Idag byggde vi klart bron som vi gjorde på fysiken. Blev inte nöjd med att min fröken inte var mer än nöjd :P
En bild på bron kommer så snabbt som möjligt :)
Lite synd att man är klar, för det var kul ;)
Imorgon kommer det att bli en kort dag i skolan, och sen är det redan fredag. Veckorna går faktiskt mycket fortare än man tror att dom ska göra, eller hur? (även om helgerna är för korta...)
Har någon kollat på en ö i havet ännu? Jag ska kolla på nr. 5 nu på datan.
Är stolt över mig själv! På engelskaprovet fick jag ett fel, och på spanskan fick jag också bara ett :D Och jag känner på mig att soprovet också gick bra :P
När jag kom hem passade jag Elliot. Sen hjälpte jag mamma att laga spagetti och köttfärssås. Hon la i massa rödlök, men när hon kollade på tv tog jag bort det mesta i smyg...
Nu ska jag som sagt kolla på en ö i havet, men jag bloggar mer i morgon. Hej så länge!
Veronica

Kommentarer
Postat av: sannie

Hoppas du får en bra fredag :)

2009-10-23 @ 12:53:48
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0