Desperat!

Hejhej! Har kommit hem från gitarren. Nu har jag kollat på lite bloggar, bla. Fokis.
Jag är HELT ensam hemma, förutom katten såklart :P
Lyssnar på skivan popgasm med Sunrise Avenue. Vissa låtar är lite tråkiga, men issa är helt enkelt GRYMMA!
När jag satt där på gitarren kom jag plötsligt på att det är desperate housewives ikväll klockan 21! Jag är jätteglad nu, efrtersom dagen har varit i princip så tråkig som den kan va hitills idag ;)
Nu sitter jag och chattar med Paul, my on e and only friend. Haha, nädå :P Men my one and only friend que se llama Paul i alla fall!
Just nu laddar jag upp bilder på Elliot när han lärde sig gå. GULLUNGE!!! <33



Nu måste jag dra  :P
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0