Gittar

Hejhej! Har kommit hem från skolan nu. Idag hade vi spanskaprov, och jag tror att det gick kanska bra :)
Jag har fått en sån där vit blåsa i munnen, så nu när jag kom hem la jag salt på (dom går bort snabbare då), och det svider OTROLIGT MYCKET i början! :P
Om typ 50 minuter ska jag på gittar. Ska bli ganska kul, men jag måste i alla fall äta ngt innan jag går ;) Typ masckor :D GOTT!! hahaha
Ett tips, kolla på ''en ö i havet'' på lördagar. Halv sju eller 7 på svt1. Jag har missat dom TRE senaste av snitten (får ta och skärpa mig) så jag måste kolla på dom på svtplay så fort som möjligt ;)
Imorrgon har vi en skrivyppgift på idrotten som vi ska göra i skolan, så vi sparar massa busstid och allt!
Rebecca kan se nu :)
Adjö, mina vänner!
(jag gillar i alla fall min humor...)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0