Helg!

Hejhej! Vet att jag inte har skrivit på länge, men nu skärper jag mig!
I helgen var jag hos pappa och käka keso :)
Förut försökte jag ladda upp bilder från helgen, men det gick inte, så jag fick damp och bloggade inte. men nu provar jag i alla fall igen :)

VAD DAMP MAN FÅR! Det funkade inte nu heller! Jaja.... I tidsdags var jag på hockeyn med Becka och Alicia. Rögle vann :'( Jaja, dom här skorna hade jag i alla fall på mig. Fast jag gav dom till Becca, för dom skavde. Men för er som inte har breda fötter, ett tips!



Nehe, försökte ladda upp fler bilder, men det gick inte... Jaja. Bloggar imorgon :P
Veronica

Kommentarer
Postat av: becky

haha men jag har ju breda fötter så du måste ha EXTRA breda fötter! :P

2009-10-04 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0