Höst

Löven har utan överdrivning börjat gulna, och rödna, för den delen. Varför säger man gulna istället för rödna egentligen...?
Nu har jag i alla fall kommit hem från skolan. Igår var jag hemma hos Alicia. Vi bakade chokladbollar och gjorde läxorna :)
Imorgon är det onsdag :'( Det betyder tyvärr idrott, som jag avskyr massor :P
Jag försökte att ladda upp bilder, men det går inte :(
I HELGEN! Ja, då får jag ÄNTLIGEN träffa Molly! Shit, vad jag har längtat! Jag har lixom inte träffat henne sen sommarlovet :P
På våra vanliga helger brukar vi på fredagen kolla på film och sova på sackosäckarna. Sen på lördagen brukar vi bada på badhuset, och sen ha myskväll. Men så blir det inte mer, i alla fall inte på länge, för nu har Molly teater i Stockholm på lördag morgonarna. Fast å andra sidan ger ju det mig mera tid att sova hos kompisar och så, men jag vill ju såklart ändå träffa Molly!
GOD NYHET! Jag tror att vi ska kunna ordna en photo-shout nu i helgen! Har verkligen längtat, och vi ska göra lite höst-bilder i så fall!! Så innan Molly kommer ska jag välja ut kläder och smink. Har redan ett hum om vad det ska vara, men det är en hemlis än så länge! Vi måste också göra en ny design till bloggen, och då kommer det nog förmodligen att komma några av dom bilderna. :D
Nu ska jag äta nåt, tror jag.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0