Lördag!

Hejhej. Nu sitter jag med Molly vid datorn. Paul duschar, och sen ska vi köra mörka rummet. Det är jättekul! Det är en lek där man minst måste vara 3. Man skläcker alla lampor och drar ner persiennerna i ett rum. Då blir det ju jättemörkt :P Sen har man en som är han. Den personen har en ögonbindel på sig, och han eller hon ska jaga dom andra personerna i rummet. Om man får tag i nångon och gissar rätt om vem det är så är den peronen han. ASKUL!
Käkar marabou. :)
Igår sov jag ju hos mina syrror och vi pysslade och jag stickade. Jag stickar en halsduk tilkl pappa i julklapp, men skvallra inte!!
Rebecca har gjort ögonlaser, så nu kan hon ite kolla ;) Hon går runt med svarta glasögon och går in i väggar :P
Nu kom Paul tillbaka, mpåste dra. Adjö! :D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0