Musikal

Nu så sitter jag och lyssnar på ''If it kills me'' med Jason Mraz. Den är helt underbar! :P
Jag tänker på mjusiklen imorgon. Jag är lite nervös, men det kommer säkert att gå bra :P
I torsdags skulle jag gå på den där secondhand affären där jag bor för att lämna en kasse med saker. Så kollade jag om jag kunde hitta en röd, gul eller blå tröja, för vi ska ha det imorgon. Och jag hittade en röd, och dessutom en jättefin klänning från Gina och två halsband. Sammanlagt kostade det 60:-. Perfekt för mig som är snål!! :P
I fredags hade jag och min kompis en liten, liten fest där det kom 5 pers., och det var jätteroligt! Vi hade spökrunda ute i skogen, och jag skulle vara spöke först nere vid sjön, och sen vid toaletterna, och jag hittade inte tillbaka till skogen, så jag snubblade i ett dike och gick in i massa träd, för jag hade dessutom den svagaste lampan :P
På slutet kollade vi på ''trick or treat'', och den var lite rolig, faktiskt :P Vi ville se Drag Me To Hell, men den fanns inte ute ännu :(
SÅ SJUKT HEMSKT ATT NIKLAS ÅKTE UT UR IDOL :'( Jag är jätteledsen :( Hoppas att han är lite som Johan Palm, som bara började sin karriär i Idol :P
I fredags gick jag upp och mådde jätteilla! Jag var hemma en timma, och sen mådde jag bättre, så jag åkte till skolan. Jag missade SO:n då. Men jag gick dit för att få tillbaka proven, och jag uppnår målen i religion :P
Idag klappade jag sönder mina små händer, för jag var på hockeyn och ssk vann med 4-2 mot frölunda! :D Det var SJUKT roligt!! När man skulle gå hem sålde dom slut på hamburgarna, och det var ju som gjutet, för jag var hungrig :P Det var så roligt förra gången jag var på hockeyn, för då  spillde jag popcorn på golvet, och vakten baa: Bra, då får dom gästande AIKarna lte mat också :P
Nu måste jag sluta blogga, men jag lovar att blogga imorgon och lägga upp bilder på mina grejor snart :P
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0