Farmor och farfar :)

Hejhej igen! Nu är jag hemma hos farmor och farfar. Det har varit en bra dag. Jag träffade min kusin Erik som jag BOKSTAVLIGEN inte har träffat på åratal, så honom var det jättekul att träffa honom igen! Vi brukade alltid leka när vi var små, för han är lika gammal som jag :)
Utöver att ha varit med Erik så har jag faktiskt stickat hela dan typ :P På tåget provstickade jag, och nu när jag är klar med det har jag börjat med en mössa :)
Mellan jag skriver på bloggen har jag också kollat på kändisljungeln, och jag förstår inte hur folk kan vara med i det! Dom gör ju så sjukt äckliga saker, och BLÄ!
Tro det eller ej, men utan att jag behövde säga till Molly så skrev hon ett inlägg på bloggen, och jag hoppas att hon kommer att fortsätta med det! På tal om Molly har jag inte träffat henne på jättelänge! Faktiskt inte på över 2 månader! Sen vi var i Småland! Och på tal om Småland så längtar jag dit! Jag vill tillbringa höstlovet och vinterlovet där. På hörstlovet kommer vi i så fall ha en halloween fest och så :) Och på vintern brukar det komma jättemycket snö, så då kan man åka skidor i backen! Och så klart ta bilder. Men jag tror att vi ska ta höstbilder till en ny bloggdesign när löven börjat gulna :D Och sen kan man ta kort i snön, och det kommer nog bli jättebra, tror jag! Nu ska jag fortsätta att kolla på kändisljungeln, men jag skriver mer på bloggen imorgon!
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0