Förkyld...

Hejhej! Igår bloggade jag inget, men som ni ser gör jag det nu ;) Jag ska också få Molly att blogga mera :)
Igår tog jag lite bilder till bloggen, och dom kommer nog att dyka upp snart :)
Jag blev förkyld (Becca smittade mig) i lördags, och jag är det fortfarande... Jag har inte haft feber, och jag har inte ont i halsen längre, men jag måste snyta mig 24-7...
Nu är jag alltså hemma från skolan (slutade 20 i 4 idag), och nu har Becca och Jessie bestämt sig för att jag ska diska, och faktiskt har jag inte gjort dret på länge, så jag tycker att det är mer än rättvist, även om jag inte vill ;)
Jag och Greta ska börja på min gamla kör tillsammans, och det kommer att bli jättekul! :D
Ja, det är nog bäst att jag går diskar, och sen ska jag diska.
P.s. Nu hälsar jag till Anna i Grekland!!!!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0