Godmorgon!

Godmorgon alla bloggläsare! Eller kanske snarare god förmiddag... Nu har jag ätit och badat, så jag tänkte bara uppdatera bloggen lite och så :)
Jag kom på att vi läste en artikel om giftiga jeans i tidningen igår. Det var bland annat Cheap Monday som var med i tidningen, och jag råkar faktiskt ha fått ett par nu i sommar :O Det stog att det innehöll något giftigt som man kunde få klåda och brännskador av! :O Nåväl, jag har iaf inte märkt av något sånt konstigt :P
Idag ska jag sticka lite mera på mössan, och senare ska jag hem. Det ska bli ganska tråkigt att komma hem, förutom att man får träffa Elliot såklart! <33
Snart kommer pappa och hans tjej hit. Han opererade sin näsa i onsdags, och jag hoppas att det inte ser obehagligt ut!
Just nu har jag lite svårt för att lägga upp bilder på bloggen, så det är tur att Molly inte har det! Men jag tror att det kommer bilder på tisdag!
P.S Imorgon har jag utbildning i Friends, så önska mig lycka till!
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0