Hej bloggen<3

Hej jag har några korta kommentarer. Nr.1:  Vem du en är så vill jag inte att du skriver taskiga kommentarer om Veronica!  Du/ni har ingen andledning att tycka att hon är töntig, jag kanske är mindre en dig/er men jag tycker att ni är töntiga som läser vår blogg och skriver dumma kommentarer om ni inte tycker att den är bra, läs den inte! Jag har rätt att tycka att ni är töntiga för det är ni men Veronica är inte töntig! Nr.2: Här kommer några bilder på mig och Moa.

Vi är roliga (= Ses snart er Molly<33

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha sköna bilder!! ha det bra! Kram Cornelia

2009-09-10 @ 16:00:28
Postat av: Anonym

LOL vilka freaks!!!!

2009-09-11 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0