Skola

Hejhej! Nu är jag i skolan igen... Vi hade ingen mentorstid idag, för våran ena mentor är sjuk, och den andra hade jätteont i huvet. Bra va! Nu har vi lunchrast, och sen har vi musik, och sen är det slutt (jag skrev med 2t avsliktligt)! Efter skolan ska jag hem till mormor och hämta in hennes post, för hon är i Cypern nu. Jag är jätteavundsjuk! :P En tjej imin klass, Rebecka, hade tappat bort sin skåpnyckel, och hon har hittat den nu, men hon har redan brutit upp sitt lås, så jag fick den! ;) Jag har ju en återvinning åt gamla nycklar och sånt (mer info och bilder kommer!). Nu ska jag...göra nåt annat :P
Veronica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va duktig man kan vara då! ring jultomten så kanske du kan få en pokal om du är riktigt snäll!! ORKA VARA DU!!!!!!!

2009-09-19 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0