Trött...

Snark på er alla. Nu sprider jag ut min trötthet över er. Idag slutade ju jag 2o i 4, och det var jobbigt, om man säger så! Jag glömde mina skåpnycklar hemma imorse, men som tur var så hade jag bara kemi, och sen var det idrott. Jag bor ganska långt från skolan, men nära gympasalen, så efter gympan gick jag hem och åt och sen kom jag tillbaka till skolan med mina skåpnycklar :)
Igår hade jag ju studiedag. det var meningen att jag skulle lägga upp bilder på bloggen, men jag han faktiskt inte sitta vid datan nånting :P idag skulle jag lägga upp bilderna, men då funka det inte!
Igår inhandlade jag mig själv ett diadem (eller hur sjuttongubbar det stavas...), foundationsvampar och en ring. Jag är riktigt nöjd med mina köp, och bilder kommer så snart som möjligt! ;)
Nu har jag varit och köpt nudlar, mjölk, skorpor, bröd och nån mix. Det gick ytterst illa, och fråga mig inte varför :P
Ja, ni... Jag längtar jättemycket till vecka 44!!!! Jag håller på att dö som jag längtar! Inte bokstavligen då, men...
Jag hoppas verkligen också att vi kan vara i Småland på jullovet också. men jag vet faktiskt inte, för egentligen var det tänkt att jag, pappa och min kompis skulle åka upp till mormor och morfars vinterstuga i Hede, men vi får se hur det blir :P
Nu ska jag skynda mig lite, så att jag kanske hinner spela sims. Hejdå!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0