Ben & Jerrys

Gud, känner mig fe just nu... I fredags gick jag ner till stan för att köpa tandkräm och shampoo, så jag bad Greta fälja med mig. Då ville vi ha glas, och vi köpte Ben & Jerrys Half Baked. Har aldrig ätit den tidigare, så det var spännande. Den var så god att jag höll på att dö! Samma gamla goda kakdegs''bullar'', och sen brownie bitar! Oh, jag svimmar, sååå gott! <3 Men det är inte över än! :O Igår fick jag och Nellie lite pengar att gå och köpa nåt för, så Nellie köpte en Hannah Montana tidning, och jag köpte en läsk till oss (alla i familjen), och ÄVEn en Ben & Jerrys Peanut Butter Cookie Dough. När ska jag sluta med galenskaperna? Tänk om det blir som en drog och jag inte kan sluta köpa glass!?!? :O Jag tkr däremot att det smakade sådär... Chokladen var lite för stark för min smak, och jag tycker att den smakade lite för lite kakdeg... Så det är ju bra, då slipper jag bli beroende av den sorten! :D
I fredags sov Anna-Karin, Alex och Joel över hos pappa, i hans TVÅA!! Det berodde på att Anna-Karin jobbar lördagar varannan vecka, men då brukar hennes mamma vara barnvakt, men den här helgen kunde hon inte det. Man kan ju säga att det blev lite småtrångt när vi sov sju pers i ett rum! Anna-Karin och pappa sov i dubbelsängen, jag sov i min loftsäng, Nellie sov i sin säng, Alex sov på en madrass, och Sophia och Joel sov på sackosäckarna. Alex verkar gilla mig, och det är ju bra, för jag gillar henne också :)
Idag åt pappa och jag på en Kina-restaurang, och jag blev mindst sagt proppmätt!!
Jag tycker så synd om mamma, Becka och Elliot, för dom kunde ju inte flyga ner till Cornwall från Manlchester pga. vulkanutbrottet, så istället fick dom betala massa för att stå på ett trångt tåg i 7 timmar. Sen hade dom fått sittplats, men det var en kille som satt brevid henne som tog upp typ halva sätet... Så hade det varit en massa andra på problem också... Hoppas att det löser sig i alla fall! :)
Måste duscha :P
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0