En lampa i taket

Hej Anonym!
Svar: Ett par gulliga gummor X)

Ja, hej! Nu har Molly åkt hem... I Helgen blev hon helt galen i den där ritboken jag har, och hon köpte till och med en själv. Hon köpte dessutom klistermärken, som jag också köpte igår när jag var på stan igår. Köpte dessutom 3 piercingar på Mario Guld, eftersom det var ''Tag tre, betala för två'' ;) Det kommer nog bilder, men inte just nu, för  kameran har problem XD
Köpte också tråd, så att jag och Greta kan göra fler armband. Däremot har jag smittat ner Greta med förkylning, så jag hoppas att hon kommer till skolan imorgon! :O
Hade glömt att Molly fyller år snart, så jag hade inte köpt något. Istället fick hon välja 40 kulor av mig :P
(Greta fick bestämma namn på blogginlägget XD)
Tror jag ska spela sims nu ;)

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0