Ensam om att behöva den?

Hejhej! Sitter vid datan efter att ha varit i skolan och sedan pluggat SO. Det var meningen att jag skulle vara med Greta idag, men hon var sjuk... Tror vi ska va på torsdag istället :)
Förut skickade Greta en länk till mig från Tradera, på den här supersnygga klänningen! Är det bara jag som känner att jag behöver den? Snyggare klänning får man nog leta efter!! :)

Hade tänkt att lägga upp bilder på Ssk, men hittade inga... Vill bara säga att han är världens bästa Katt! Han är så söt och snäll, och trots att han drack ur min skål med mjölk och flingor idag så älskar jag honom väldigt, väldigt mycket! Igår när jag skulle sova kunde jag inte det, för jag var helt sönderstressad över provet jag har på fredag... Så lugnade han mig så jag kunde sova <3 Han är ju bäst!! <33

P.s. Saknar min bebis Elliot :( <3

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0