Födelsedagspresenter!

Hejhej! Idag fixade jag mammas naglar och så med min födelsedagspresent, så då kom jag på att jag skulle lägga upp bilder! :D

Fick av mamma. Väldigt bra eftersom överlacket håller på att ta slut! :)

Fick av mamma och Anna. Det var det där jag gjorde på mamma. Först skulle man ha händerna i en skål olja och vatten, sen fixade jag allt med nagelbandskräm, och sen handkräm. Det har varit sjukt bra väder idag, så mamma och jag satt i kökrfönstret jättelänge, och jag målade mina naglar. Vi har ju visserligen en balkong, men den är på andra sidan huset, och där är det skugga ;)

Fick av Jesso. Fick 2 deodem också :)

Den här är på sätt och vis en födelsedagspresent. Jag fick pengar av Jamie, så jag gick och köpte den. Skitkul! Har hittils gjort 2 gubbar :)
Lägger upp resten av bilderna en annan dag, ska snart sova. Godnatt! :)
Veronica

Kommentarer
Postat av: Moah♥

Grattis i efterskott gmn<33

2010-04-12 @ 17:15:22
URL: http://moahhonbeverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0