Första dagen...

Hejhej! Idag gick jag hem på lunchen för att träffa Becka, mamma och Loutat en sista gång. Jag är glad att jag gjorde det :) Inte bara för att jag åt pasta carbornara, advokado, och sen chokladkaka med glass, men det bidrog ju! Det känns bara så skumt... När man kommer hem från skolan, och mammas bil inte är där. När man kommer in i porten och Elliots vagn är borta. När man låser upp dörren och det är helt knäpptyst hemma. Det känns precis som innan Elliot fanns och mamma jobbade. Ni anar inte hur sjukt det känns! Mamma sa att tre veckor skulle gå fort, och jag hoppas att dom gör det också... : )

För att svara på ''En tjej''s fråga i en kommentar, så ska jag tala om att det nu bara står Veronica eftersom Molly inte skrivit på flera månader, och inte kommer göra det heller. Hon kommer nog bara dyka upp på bilder då och då. Jag tänker däremot inte göra en ny blogg som barahar mitt namn i namnet, för då har jag ju bloggat aalt i onödan ;) Hoppas du är nöjd med svaret ;P

Nu ss jag g och göra iordning mig, lägaögondroppar i Jamies ögon (han har typ haft ögonninflamation eller nåt), och sen ska jag sova ;)
P.S. Köp INTE ''nya'' Keso Päron Äpple Vanilj, den är groteskt äcklig!!

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0