Hede 2010

Nämen hej, är du där? :)
Idag har faktiskt varit en bra dag, under omständigheterna :) Jag har redovisat min grytlapp på syslöjden och jag började sticka en kudde.
Det var över en månad sen som jag var i Hede, och vi alla vet att datasladden är BORTA! Så jag drog ut lite bilder från Facebook, men det gick inte att få dom större.

Huset i Hede; Korpmossen. I skidbacken. Jesper och Marcus :)

Jag och Jeppe! :) Skotern :) En tant fotade mig och Emelie :P Våran snögrotta & Sonfjället.

I backen, Emelie, och deras hund Molly.

Jessica har rå-damp idag, måste försvinna ut ur det här rummet!!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Moah♥

Gud jag som inte änns kan stå på skidor (A)

Kyssar Moah♥

2010-04-17 @ 22:31:09
URL: http://moahhonbeverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0