Hos farmor och farfar

Hejhej! Nu har jag kommit hem till farmor och farfar och sitter vid datorn lite. I fredags sov jag. Igår var vi hemma hos pappas tjejs mammas kille. Han bor på en gård utanför Vagnhärad. Han hade två underbara kissekatter! Jag ska lägga upp bilder på dom, för dom var ju sååå söta! :)
Idag var jag med pappa, Nellie och Sophia i en lekpark, och då kom det en helt underbar katt! Den var långhårig, och den var JÄTTE, SUPERSÖT! Vi tog kort på den med :P
Ja, egentligen har det ju faktiskt inte hänt så mycket i helgen... Eller förresten, i torsdags fick jag ett påskägg av mamma innan jag åkte, sen fick jag ett av pappa igår på mogonen, och sen fick jag ett av pappas tjejs mamma. Det var ju massa godis! :O Måste säga att mamma dock var den som lyckades bäst :)
Nu ska jag hitta på något. Hejdå! :)
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0