Sista dagen med Loutat <3

Imorgon åker mamma, Becka och Loutat, och ni anar inte hur jobbigt det är! Mamma och Elliot  kommer hem efter lite mera om 3 veckor, och Becka efter typ 5 och en halv! Fattar inte hur jag kommer klara mig... :S
Min Loutat är en gullig Loutat! Imorse satte jag mig i hans knä, och mamma baa
-Sitter Veronica i ditt knä?
Han baa
-Aa.
Och mamma bara
-Får hon det?
Elliot baa
-A, okej!
Han är så söt så jag tror jag svimmar!! :O
Och idag har Becka gjort en ny design till min blogg! Man fick prova på Photoshop i 30 dar, så då hann hon göra en! Så snällt av henne! :) <3
Behöver jag säga nåt? Mamma är ju mamma! :) Idag av hon mig småmynt och kramade mig :)
Måste tyvärr sluta skriva nu, för jag ska duscha innan tv:n börjar. Men jag skriver mer imorgon :) Jag kommer hinna hem och träffa dom en sista gång på lunchen! :D
Veronica

Kommentarer
Postat av: en tjej

varför bara veronicas blogg inte mollys? /kram

2010-04-14 @ 08:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0