Snabb Blogg

Hej! Som kanske tidigare noterat har jag inte hunnit sitta vid datorn sen i tisdags, och nu hinner jag bara sitta i nån minut, för datorn är i Beckas rum, och Jessica ska sova här, och nu!
Idag var jag med Greta. Hon kom hit, så vi gjorde lite armband. Idag satt vi på bryggan vid den lilla förorenade sjön Maren nere i stan och åt glass. det var jättemysigt! Men sen var det ett stort läskigt träd som låg på botten av Maren, så jag vågar aldrig sitta där igen! :O
Idag var det en sån där sjön vårdag... Tog på mig ina vår/sommarskor, men det fick jag senare ångra... Fick skavsår... :/ Så jag gik runt barfota i den smutsiga klassrummen och också från busse till mitt hus... Tog ett ordentligt fotbad när jag kom hem! :)
Imorgon  ska Greta sova här, så då ska vi göra en rolig sak! Mer om det kommer sen :P

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0