Snö :O

Hej på dej du! :) Imorse när jag vaknade blev jag mer än bara chockad. Jag blev mycket chockad! Farfar kom in och tog bort tomaterna från fönstret, och då vaknade jag och såg att det VRÅLsnöade! Det var inte alls kul! Jag menar det är APRIL och snart är det ju majbrasa och allt, och då vill man ju att det ska vara lite varmt. För jag ska hem till Nelly då och bada i sjön... :S Detär inte kul alls :(
Men nåt bra är att jag ska stanna här tills imorgon, så det kommer ju bli mysigt! Sen på onsdag ska jag med mamma till Stockholm, och på kvällen ska jag och Alicia sova i mormors hus i Pershagen :) Och på torsdag ska jag vara med Lollo, och vi ska sova hos henne eller mig. Jag tor att det blir hos mig, men jag vet inte riktigt ännu ;)
Jag hade ju tänkt att gå på bio med Anna någon gång snart också... Kanske i helgen... Annars får det bli en veckodag ;) Men det är en sak. Hon och jag hade tänkt att se ''Alice i Underlandet'', men sen kom ''Remember me'', och nu är jag osäker. Jag kan inte bestämma mig vilken jag vill se! XD


Alice i underlandet...?

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0