Valborg!!

Hejhej! Just nu sitter jag i skolan, nere på fritidsgården. Vi har ca. 10 minuter kvar av lunchen, så jag passar på att blogga lite :) Hann tyvärr inte igår, men jag berättar ändå vad jag och Greta gjorde :P
Tidigare har jag ju nämnt att jag och Greta gjort en smyckeskollektion, och nu har vi gjort en speciell blogg för den! :) Här är den: http://mormorskollektion.devote.se/
Vi skulle göra en design till den, men lyckades inte riktigt... :S Sen gjorde vi fler armband. Vi hann totalt med att göra 3 stycken :)
Jag och Greta lagade oxfilé med klyftpotatis, rödvinssås och broccoli. Det var gott! :D
Sen åkte vi till kören, och det var också helt okej :P Nästa vecka är det sista gången!! :D :D 

Idag ska jag hem till Nelly efter skolan. Vi ska åka till Pershagen lite senare och fira valborg! :) Sen ska vi tillbaka hem till henne och kolla på brasan där, och möta en tjej som heter Moa. Förra året badade jag och Moa i sjön och Nelly fotade. Hon kunde inte bada eftersom hon var förkyld... Tyvärr är hon det iår också, så det får nog bli likadant igen ;) Hoppas att hon kan vara med nästa år iaf! :)
Måste dra, vi ska ha nån teater-grej nu :P
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0