Julklappar

Det är väl ingen som missat att det var julafton igår? Tänkte väl det. Jag hade en underbar jul hemma med familjen. Först var jag hos pappa i Trosa och sen skjutsade han och Anna-Karin hem mig. Jag fick med mig lite julgodis som Anna-Karin hade bakat. Det var sjukt gott! :D
Fick en massa roliga saker, och jag hade tänkt att visa några av dom nu :)
Halsband & armband från mamma
Godisburk från mormor (med godis i!) har lagt i resten av julgodiset där i också :D <3
Spargris från mamma, hur söt som helst! ^^ <3
Fick nån random kub av pappa, jag får väl ta och tesuta den sen XP
Och så nu, en av de bästa julklapparna! Fick Paolo Nutinis skiva These Streets från Jamie! Har spelat den flera gånger, helt awsome! <3
Fick även presentkort på JC av mormor på 300:- och på Accent från farmor och farfar på 800:- ! Det var väldigt snällt av dom :O
Nu behöver jag äta chokladbollar, så hejdå. Hoppas ni hade en bra jul! :D <3
P.S MAHA! Det här var inlägg nummer 200 ^^ <3
Veronica

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

god jul!

2010-12-25 @ 17:25:44
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Soff ^^

vilka fina julklappar :) ha de bra, kram

2010-12-26 @ 10:53:09
URL: http://soooffaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0