Lite sjuk :/

Hallå där! Jag vet att det var länge sen jag skrev, ni får ta att säga till mig att skärpa mig! ;O
Jag är förkyld, men eftersom vi hade fysikprov i morse så gick jag på det och sen gick jag hem. Passade Elliot lite sen men nu så tar jag det bara lugnt!
Jag blev väldigt ledsen eftersom Olle åkte ut från Idol i fredags.. :( MEN! Idag är jag ändå glad! Det beror för det första på att jag har hittat Trolles trafikskola på Spotify och gjort en hel lista med det! Jag var helt kär i det när jag var liten och måste medge att jag är det än! ^^<3
Att jag är såhär glad beror också på att jag just upptäckt att Thriving Ivory, ett av mina absoluta favoritband, har släppt ett nytt album som heter Through yourself and back again. Helt awsome! Och ett gryymt band, rekommenderas verkligen!
Olle, min Olle <3
Och så Thriving Ivory, bäst är dom <33
Nä, nu säger mamma att jag måste städa så det är väl bäst att jag gör det :/
Veronica

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack så mycket söta du :)

2010-12-06 @ 19:19:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0