Ingen gitarr...

Hejhej! Idag i skolan hade vi fyysikprov, och mitt under provet gick brandlarmet. PERFEKT!! Bara det att det var lite kallt... :P
Jag och Alicia ville vara med varandra idag, men jag sa att det inte gick, efrtersom jag har gitarr klockan fem. Så när jag kommer hem har dom ringt och sagt att vi inte har någon gitarr, eftersom Demian inte kommer fram med tåget. Men jag ska vara med henne imorgon i alla fall! <3 Fast tyvärr måste vi göra matten då :(
Jag tycker sååå synd om mitt älskade lilla barn! Alltså, han är jättesjuk, och det värsta är att man ser på honom hur dåligt han mår. Hans ögonlock hänger och han är helt röd, och vill bara ligga i soffan. Jag hoppas att min lilla stackare kryar på sig!!! <3<3
Just nu är jag jättesugen på att göra en hel massa saker. Jag vill hem till Anna, jag vill hem till Paul, jag vill hem till farmor och farfar. Men framförallt vill jag till fjällen! Och det är ju bra för mig, eftersom jag ska dit nu på lördag!! :) Jag ser jättemycket fram emot det. Det ska verkligen bli roligt att åka långisar och slalom! Det som sk blimindre roligt  är ju förstås att åka bil... Det tar  ju lixom typ 6 timmar! :O
Idag fick vi tillbaka So:proven, och jag är minst sagt nöjd. Det var första gången jag uppnådde dom högre målen på ett skriftligt prov!! :D
Nu måste jag tyvärr sluta blogga, för jag måste byta kattlådan och torka skåpen i köket innan jag går och lägger mig ;)
Hej så länge!!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Moahh<3

Dumma vackra ungar ;OO<33

2010-02-25 @ 19:09:16
URL: http://moahhonbeverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0