Crockers jeans

Hej igen! Vill börja med att säga att bilden är ''cepad''. Jag bad mamma ta kort på bara byxorna, men hon tog kort på mitt ansikte också, samtidigt som jag gjorde en grimas :P
Idag hade vi engelskaprov, och efter skolan gick jag och Greta till stan. Jag köpte alvedon och Bisolvon till den lilla sjuklingen Elliot. Så köpte jag topz, deoderant och ett par nya jeans!



Crocker Pep 399:- JC
Finns i blå, mörkblå och ljusblå.
Mina är dom blå då ;)

Det braiga är att jag hade 400:- på presentkort också!
När jag hade köpt jeansen kollade jag hur mycket jag hade kvar på mina presentkort på H&m, och det var typ 320 eller nåt sånt. Och sen har jag ju 400 på gallerix :D
Nu ska jag kolla klart på halvåtta hos mig, men jag kommer hinna med ett sista blogginlägg innan jag åker på lördag ;)
Veronica

Kommentarer
Postat av: Moahh<3

fan vikka snygga vart hittade due?<3

2010-03-01 @ 10:05:27
URL: http://moahhonbeverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0