CHOCK!

Nejmen hej på er! Vet att det var ett tag sen nu... Jag hade tänkt att lägga upp lite vinterbilder på landet, men dom är på min mobil och jag kan inte hitta någon datorsladd... Så istället lägger jag upp några bilder på Elliot ;)
Måste bara säga vad det var som chockade mig så! Jag chatttade med Carl, och då skickade jag en bild på Caldera Beach där jag var i Maj, och sa att jag ville dit igen. Och då sa han att han hade vart på hotellet som var precis bredvid! STENTUFFT ju! :D
Idag har jag fixat naglarna och lite sånt, och sen ska jag hem till Alicia<3 :) Imorgon börjar skolan igen, och det ser jag inte fram emot :( Menmen, man får väl försöka vara positiv :P




Världens sötaste eller vad? <3
Jag skulle lagt upp fler bilder på min älskade, men jag får fixa det här inlägget när jag kommer hem. För jag ska till Alicia om en liten liten stund så jag har inte tid ;)
Veronica



Kommentarer
Postat av: loli

ååhåhåh gulli ellaaaaaaaiioott

2010-01-23 @ 20:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0