Hemma igen!

Tjeneres! ;) Nu har jag kommit hem från Småland igen ;)
Som ni vet så träffade jag Maja och Tom där nere, och vi åkte ju pulka ner för fälten. Det var jättekul, men det var också jättejobbigt att gå upp igen!! Då kom jag på något trevligt; en pulkalift! Såhär: Det är en enorm korg som åker på typ 5 skidor, och i korgen  finns det alltid varm choklad och mysiga plädar. Härligt va!? :D
Sen var jag ju och kollade på Göta Kanal 3 i Västervik, och det var roligt. Den varfaktiskt riktigt kul ;)
Ja... Sen var jag mest bara hemma i stugan :P
Och nu har jag alltså kommit hem igen ;) Eller, egentligen så kom jag hem igår, men då träffade jag Malin, så jag hann inte blogga ;)
Hejdå :)
Veronica

Kommentarer
Postat av: Greto

Kan du inte lägga in en liten bild på din lyckliga navel? (förlåt om du tycker att jag tjatar om din navel men det får du stå ut med..)

2010-01-08 @ 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0