Kusinerna :)

Hejhej! Idag hade vi fysikprov i skolan och jag tror faktiskt att det gick ganska bra den här gången ;) Inte så svåra frågor :P Innan det hade vi friendsmöte, och ja, sen hände det inte så mycket idag :P
När jag kom hem åt jag lite mellis, och jag har varit med fyrka kassar återvinning.
IDAG ÄR EN TRÅKIG DAG :(
MEN! Om en stund kommer mina kusiner Tobias och Emelie hit, för vi ska passa dom lite, och det ska ju bli mysigt :D
Jaha... Nu ringde min moster och sa att det visst var en  annan dag dom skulle dit en annan dag. Men jaja, jag får väl försöka ha mys ändå :P Ska t.ex. kolla på halv åtta hos mig, och det är ju alltid lika trevligt! :D
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0