Skola...

Hallå, hallå! Skulle bara skriva ett snabbt litet inlägg innan jag använder nattkräm och borstar tänder ;)
Idag började skola igen, och om jag får säga det själv var det fruktansvärt! Jag åt ingen lunch heller, för det var någon skitskum soppa och sen var det järpar med sås och potatis. Det brukar vara o, så jag skulle ta lite, men då såg jag hur en spindel kröp runt bredvid potatis!!! Blä! Och inga nudlar hade jag med mig heller :'( Och dom där dumma hr tagit bort filen (!) så ja, jag åt knäckebröd till luch idag ;)
Hemma så gjorde jag rudlar, men det var inte gott.
1. Sönderkokade...
2. Kryddan var allderles för svag, så det makade vatten och sönderkokat.
BLÄ!
Hehe, men till middag bakade vi pizza :) Jag har mest såsat idag :P
Men imorgon har vi idrott i skolan och vi ska åka pulka. Fett kul ju! fast jag kommer åka sopsäck ;)
Nu kan jag tyvärr inte blogga mera, men jag ska i alla fall ta och passa på att säga att Molly kommer hit i helgen, och då kommer månandens outfit komma ut på bloggen, och kanske något extra! :)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0