Söndag.

Hej igen! Jag upptäckte just en sak, att jag hade skrivit på bloggen att jag skulle kolla på Robinson i fredags, men det är ju bara för att jag är van vid att det ska vara tv på både fredag och lördag, men nu när idol är slut är det ju inte det. Haha :P Men jag kollade i alla fall på Robinson igår ;) Sen igår var vi hos farmor och farfar och åt, och efter det åkte jag tåget hem ;)
Imorse sjöng jag och nu så sitter jag vid datorn ;) Inte mycket att prata om, egentligen :P
Imogon ska jag tyvär till skolan, men sen efter skolan ska jag och Greta hem  till mormor och plugga till fysikprovet som är på tisdag (  :(  ) Men visst ska det bli trevligt att vara med Greta :D Och vi ska äåta en nudel :)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0