Snart så...

Nu har jag varit sjuk sen i lördags, men jag MÅSTE bli bättre tills helgen! På fredag är det ju midsomnmarafton. Då ska jag vara hemma med mamma och typ äta bakpotatis och så (ingen gillar ju midsommarmat ändå). Och på lördag har vi hyrt rum i Småland (där vi har sommarhuset). Vi ska stanna där en natt bara så vi kan klippa gräset och så. Vi kan tyvärr inte flytta in i själva huset än :/ De håller fortfarande på att arbeta där (efter vattenskadan i huset). Men nästa fredag, den 2 juli, då kan vi åka dit! Så det ska vi göra, och vi kommer dessutom få dit våra nya soffor samma dag! De gamla sofforna kommer jag få ha i uthuset :)


Det här är Elliot förra året i Snåland <3

Det är varmt och långtråkigt här, så jag längtar verkligen tills jag har något att göra och en pool att bada i! :)

Längtar gör nog också Elliot, efter kossorna ^^

Det här är också en bild från förra året. Jag tycker den var så himla söt, så jag var bara tvungen att lägga upp den!

Om jag inte är bättre tills imorgon ska vi åka till läkaren. Fy... :(

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0