Sommarlov!!

Förutom att bölat har jag i helgen hittat på lite olika saker! I fredags hade jag ju skolavslutning, och sen hämtade pappa mig efter jobbet. Vi åkte och sov hos Anna-Karin i hela helgen.
I lördags var vi lite på Trosa marknad, men sen började det regna, så vi gick hem igen. Joel fyllde 3 år, så vi åt tårta. Sen bakade vi chokladbollar och bröd, och Anna-Karin gjorde en till tårta!
Igår var vi hemma hos Anna-Karins pappa och firade Alexs och Joels födelsedagar (Alex fyller 5 idag!). Sen åkte jag hem till farmor och farfar och sov där :)
Just nu sitter jag och lyssnar på Jon Lilygreen (<3<3). Sen ska Alicia och Greta komma hem till mig och sova! :D

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0